FISA PSIHO-PEDAGOGICĂ
Numele si prenumele elevului:
Născut în anul _______________ luna__________ziua_____
în localitatea________________________________________
Domiciliul părintilor:__________________________________
Apartine scolii noastre din clasa _________________________
A absolvit clasele anterioare la scolile_____________________
Nr.____________________ Data:_______________________
I. Date asupra mediului familiei
1. Familia
Numele | Data nasterii | Pregătirea scolară | Profesiu-nea | Venituri lunare | Obs. | |
Tata | ||||||
Mama | ||||||
Copii | ||||||
2. Atmosfera în familie (relatii în familie, regim si climat educativ etc.):
________________________________________________________________________________________________________________
3. Conditiile de muncă ale elevului: ________________________________________________________________________________________________________________
4. Proiectele părintilor, privind viitorul copilului: ________________________________________________________________________________________________________________
II. Date medicale semnificative
1. Antecedente personale: ________________________________________________________________________________________________________________
2. Starea generală a sănătătii: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
III. Date asupra scolaritătii
1. Situatia scolară
Clasa | Sectia | Media anuală | OBIECTE CU mai bune | REZULTATE mai slabe | Repetentie Corijente |
2. Succese deosebite la concursuri: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Manifestări în timpul lectiei (atentie, receptivitate, participare la discutii, frecventa si valoarea interventiei):
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Modul de pregătire a lectiilor (cu regularitate, din proprie initiativă, prin efort propriu, etc):
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Factori explicativi ai succesului sau insuccesului: (aptitudini, sîrguintă, interes, deprinderi de muncă, lacune în pregătirea scolară, aspiratii profesionale, starea de sănătate, conditii de mediu etc.):
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV.Integrarea socială a elevului
1. Conduita în familie:
a) fată de părinti (ascultare,atasament, independentă, nesupunere);
____________________________________________________________________________________________________________________
b) relatiile cu fratii (ocrotire, intelegere, dominare etc.)
____________________________________________________________________________________________________________________
c) participare la activitatea familiei (autoservire, ajutorare etc.)
__________________________________________________________
__________________________________________________________
2. Conduita în scoală
a) relatiile elev-profesor (disciplinat, politicos, docil, rezervat, impertinent);
__________________________________________________________
__________________________________________________________
b) relatiile cu colegii (solidaritate, colegialitate, prietenie, rezervă, tendintă de dominare sau supunere, egoism, apreciere, influenta lui asupra colectivului);
____________________________________________________________________________________________________________________
3. Conduita în organizatia de tineret (rol în organizatie, acceptă si îndeplineste sarcinile etc.)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Conduita între prieteni (natura prietenilor, influenta asupra elevului)
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
V. Caracteristicile personalitătii
1. Procese intelectuale (nivel de dezvoltare intelectuală, atentie, memorie, gîndire, imaginatie, limbaj);
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Trăsături afective (sentimente legate de propia personalitate, reactii fată de succes si insucces, sensibilitate, timiditate, echilibru emotiv);
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Aptitudini, interese, aspiratii, evidentiate prin:
a) activităti scolare; _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
b) preocupările din timpul liber;
________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________
4. Trăsături de temperament:
a) energie (capacitate de efort, rezistentă la oboseală), mobilitate, ritm de activitate, adaptare la situatii noi si echilibru psihic (stăpînire de sine, impulsivitate);
______________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________
b) introversiune, extraversiune
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Trăsături volitive și de caracter:
a) atitudine fată de muncă (constiinciozitate, sîrguintă, disciplină, initiativă, perseverentă)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
b) atitudine fată de societate si oameni (comportare civilizată, solicitudine, onestitate)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
c) atitudine fată de sine (demnitate, modestie, spirit autocritic)
____________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________
VI. Aprecieri de ansamblu
1. Pregătirea elevului raportată la aptitudini, starea de sănătate si conditii de muncă;
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Gradul de maturizare psihică (intelectuală, afectivă, temperamentală)
__________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________
VII. Recomandări psihopedagogice
1. Actiuni în scoală pentru corectarea unor aspecte deficitare (disciplinarea gîndirii, echilibrarea emotivă, corectarea unor aspecte de caracter, etc.)
_________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________
2. Actiuni în colaborare cu familia (îndrumări speciale date părintilor, reglementarea regimului de viată al elevului, plasarea elevului în internat, etc)
__________________________________________________________________________________________________________________
3. Actiuni pregătitoare în vederea orientării spre cercuri de elevi, cultivarea talentelor deosebite, orientarea lecturii, cultivarea anumitor deprinderi, atentie deosebită la unele materii, etc)
__________________________________________________________________________________________________________________
4. Recomandări pentru orientarea scolară si profesională în functie de aspiratiile si posibilitătile elevului si de dorintele părintilor
_____________________________________________________________________________________________________
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu