sâmbătă, 15 mai 2010

Fisa psihopedagogica

FISA PSIHO-PEDAGOGICĂ

Numele si prenumele elevului:

Născut în anul _______________ luna__________ziua_____

în localitatea________________________________________

Domiciliul părintilor:__________________________________

Apartine scolii noastre din clasa _________________________

A absolvit clasele anterioare la scolile_____________________

Nr.____________________ Data:_______________________


I. Date asupra mediului familiei

1. Familia

Numele

Data nasterii

Pregătirea scolară

Profesiu-nea

Venituri lunare

Obs.

Tata

Mama

Copii

2. Atmosfera în familie (relatii în familie, regim si climat educativ etc.):

________________________________________________________________________________________________________________

3. Conditiile de muncă ale elevului: ________________________________________________________________________________________________________________

4. Proiectele părintilor, privind viitorul copilului: ________________________________________________________________________________________________________________

II. Date medicale semnificative

1. Antecedente personale: ________________________________________________________________________________________________________________

2. Starea generală a sănătătii: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


III. Date asupra scolaritătii

1. Situatia scolară

Clasa

Sectia

Media anuală

OBIECTE CU

mai bune

REZULTATE

mai slabe

Repetentie

Corijente

2. Succese deosebite la concursuri: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Manifestări în timpul lectiei (atentie, receptivitate, participare la discutii, frecventa si valoarea interventiei):

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Modul de pregătire a lectiilor (cu regularitate, din proprie initiativă, prin efort propriu, etc):

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Factori explicativi ai succesului sau insuccesului: (aptitudini, sîrguintă, interes, deprinderi de muncă, lacune în pregătirea scolară, aspiratii profesionale, starea de sănătate, conditii de mediu etc.):

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


IV.Integrarea socială a elevului

1. Conduita în familie:

a) fată de părinti (ascultare,atasament, independentă, nesupunere);

____________________________________________________________________________________________________________________

b) relatiile cu fratii (ocrotire, intelegere, dominare etc.)

____________________________________________________________________________________________________________________

c) participare la activitatea familiei (autoservire, ajutorare etc.)

__________________________________________________________

__________________________________________________________

2. Conduita în scoală

a) relatiile elev-profesor (disciplinat, politicos, docil, rezervat, impertinent);

__________________________________________________________

__________________________________________________________

b) relatiile cu colegii (solidaritate, colegialitate, prietenie, rezervă, tendintă de dominare sau supunere, egoism, apreciere, influenta lui asupra colectivului);

____________________________________________________________________________________________________________________

3. Conduita în organizatia de tineret (rol în organizatie, acceptă si îndeplineste sarcinile etc.)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Conduita între prieteni (natura prietenilor, influenta asupra elevului)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

V. Caracteristicile personalitătii

1. Procese intelectuale (nivel de dezvoltare intelectuală, atentie, memorie, gîndire, imaginatie, limbaj);

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Trăsături afective (sentimente legate de propia personalitate, reactii fată de succes si insucces, sensibilitate, timiditate, echilibru emotiv);

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Aptitudini, interese, aspiratii, evidentiate prin:

a) activităti scolare; _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

b) preocupările din timpul liber;

________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________

4. Trăsături de temperament:

a) energie (capacitate de efort, rezistentă la oboseală), mobilitate, ritm de activitate, adaptare la situatii noi si echilibru psihic (stăpînire de sine, impulsivitate);

______________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________

b) introversiune, extraversiune

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Trăsături volitive și de caracter:

a) atitudine fată de muncă (constiinciozitate, sîrguintă, disciplină, initiativă, perseverentă)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

b) atitudine fată de societate si oameni (comportare civilizată, solicitudine, onestitate)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

c) atitudine fată de sine (demnitate, modestie, spirit autocritic)

____________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________

VI. Aprecieri de ansamblu

1. Pregătirea elevului raportată la aptitudini, starea de sănătate si conditii de muncă;

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Gradul de maturizare psihică (intelectuală, afectivă, temperamentală)

__________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________

VII. Recomandări psihopedagogice

1. Actiuni în scoală pentru corectarea unor aspecte deficitare (disciplinarea gîndirii, echilibrarea emotivă, corectarea unor aspecte de caracter, etc.)

_________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________

2. Actiuni în colaborare cu familia (îndrumări speciale date părintilor, reglementarea regimului de viată al elevului, plasarea elevului în internat, etc)

__________________________________________________________________________________________________________________

3. Actiuni pregătitoare în vederea orientării spre cercuri de elevi, cultivarea talentelor deosebite, orientarea lecturii, cultivarea anumitor deprinderi, atentie deosebită la unele materii, etc)

__________________________________________________________________________________________________________________

4. Recomandări pentru orientarea scolară si profesională în functie de aspiratiile si posibilitătile elevului si de dorintele părintilor

_____________________________________________________________________________________________________

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu